IDA

It's my soul honey that's up at eighty

nananana

Publicerad 2009-05-26 18:21:38 i Ida,

Likt en blomma på mitt rum börjar denna blogg torka ut....... Det kanske inte märks så väl, men min inspiration är i botten. Jag funderar över vad jag ska skriva om. Det är nästan så att jag tänkte infoga en liten rolig lista här.

Eftersom att jag har blivit en sådan mogen och ej fördomsfull person, så skulle det inte vara något fel av mig alls. Inte alls.........
En liten oskyldig lista.......
En kort.....


NEJ.
Aldrig.

JAG TAR STUDENTEN OM 11 DAGAR!
Idag var rektorn och berättade om den stora dagen. Jag och Emma blev tårögda. Petra med men det var ingen ovanlig syn. Men är okej P.

Framför mig har jag några roliga dagar med bla. en pistolkupp, tavelfix och sommarfest.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela