IDA

It's my soul honey that's up at eighty

It seems like I've been sleeping in your bed too long

Publicerad 2009-05-13 10:13:37 i Ida,

Senaste inlägget skrivet i min blogg.. Söndag?!
Vad händeeeeer med miiiig?

Ja det kan man faktiskt fråga sig.
Jag är konstant trött. Har drabbats av trötthetssyndromet. Och tro inte att jag inte har försökt göra någonting åt det! För det har jag. Jag har nästan gjort för mycket till och med.
Jag har sovit, varje eftermiddag ca. tre timmar, plus hela nätter och ganska sena mornar. Jag har provat att öka mitt koffein intag, jag har provat att minska mitt koffein intag. Jag har pressat ner en hel citron i ett vattenglas, så att min mun förvreds i en sur grimas. Allt för att få i mig alla viktiga c-vitaminer. Jag har tränat, varit ute och gått i skogen, sprungit, andats in alla underbart våriga dofter.

Och resultatet?
Zombieeeeeeee.

Jaja. Antar att allt har sin förklaring. Jag har helt enkelt gått in i väggen. Ansträngt mig till det yttersta. Haft för höga krav på mig själv. Varit för pedant när det gäller den perfektion jag önskar omge mig i.
Jag lägger här med ner bloggen. Den tar för mycket kraft och tid, och alla krav på att jag alltid ska vara så bra gör att jag tappar bort mig själv.
På återseende.

Haha neeee. Jag har kommit på att det är synd om människor som inte förstår ironi. Alltså helt ärligt, det måste vara det största handikappet man kan ha. Att inte förstå ironi!
Tur att jag är en av de smarta.

Nu ska jag umgås med P.E. Hon har skaffat blogg. Hihihi.

Bruce Springsteen - trapped
Sjukt att en låt kan få en att tänka på saker som jag aldrig trodde jag skulle tänka på igen

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2009-05-14 22:37:59

huvva ida, jag blev nästan lite rädd när du skrev det där om att lägga ner bloggen. Men så bläddrade jag vidare... ironi - kanske hör jag till töntarna som inte riktigt fattar???

So - keep on writing!

P+K Farmor

Postat av: farmor

Publicerad 2009-05-14 22:39:27

Postat av: farmor

Publicerad 2009-05-14 22:42:13

Nu blev det så där konstigt igen så jag tar det omigen:

Huvva Ida - jag blev nästan lite skraj när jag läste det där om att lägga ner bloggen. Men så bläddrade jag vidare och... kanske hör jag till töntarna som inte riktigt fattar det där med ironi??

So keep on writing..

P+K Farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela