IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Hahaha

Publicerad 2009-05-28 18:46:42 i Ida,

Halloj!
Ingen rast ingen ro, ja så kan man ju mycket väl uttrycka tillvaron som just nu.
Men jag gillar det. Faktiskt börjar jag känna igen mig själv lite från när jag var yngre och roligare. Typ när vi slutade nian. Det känns ungefär så just nu. Kanske har något att göra med att vi snart ska sluta ännu en gång, vad vet jag.

Igår så var det en rolig kväll med en massa roliga uppdrag, dans och allt sådant.
Idag blir det uppdrag Pistol.

Var lugna, det är verkligen inte så farligt som det låter, utan mest ännu ett fyndigt namn skapat av de ännu fyndigare Snax.

Nåja, här blir inget gjort. Jag har tappat bort min käraste ägodel, mobilen. Vet inte hur jag ska klara mig utan att få röra tummarna i takt med mina älskade sms.

Jaja, förändringar kan vara nyttigt.
Beroenden är aldrig bra, egentligen.

Ajöss!

Air traffic - no more running away

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2009-05-29 23:22:54

Ja, Ida. Examen börjar närma sig. Eller "avskedets tid" som du så riktigt säjer. Kan bli riktigt känsligt...

Mobilen - tråkigt - för visst är det härligt att sms:a! Och ännu härligare att få dem! Apropå detta: när sms:ade du din gamla farmor senast..?

Puss+kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela