IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Flyg lilla fjäril flyg

Publicerad 2009-05-23 00:06:22 i Ida,

Dålig uppdatering jag vet.
Dock tror jag att det är alldeles för mycket runt omkring och här och var för att hinna skriva ner det i ord. Eller att ens kunna få ner det i ord.

Men sammanfattat så är jag så himla glad faktiskt. Jag läste någon insändare i en tidning om en tjej som inte hade några vänner och blev avundsjuk när hon såg två vänner gå arm i arm på stan. Tänk att aldrig få uppleva den känslan? Att aldrig få bekräftat att man är älskad och omtyckt. Att aldrig känna att man är så trygg med vissa människor att man kan vara precis så mycket sig själv som man vill. Och att heller aldrig, aldrig behöva oroa sig över att någon ifrågasätter den man är genom skitsnack och dumma ord.
Jag kan utan tvekan säga att jag har de bästa vännerna i världen. Er kan faktiskt ingen ersätta. Och ni vet vilka ni är!
För att fortsätta så måste jag även säga att jag har världens bästa familj. Allt ovan stämmer precis in när det gäller er med.

Nawwwww nu blev det en aning för klyschigt för min smak. Men jag bjuder på deeeeen.

Förövrigt börjar det närma sig studenten, och jag tror att jag och alla andra är mer peppade än någonsin förr. Detta bevisade vi redan i onsdags, och jag hoppas att vi gör det de sista två veckorna också.

Imorgon ska jag upp och städa, och tro inte att det är mitt rum.. Det är faktiskt ett jobb. Något pappa tycker är förfärligt roligt eftersom att han vet vilken talang jag är inom ämnet. Jag hoppas dock att det går bra.

Godnatt

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-05-23 00:44:15

jag älskar dig =)

Postat av: kb

Publicerad 2009-05-23 11:33:35

me love you bigtime, I am your sugardaddy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela