IDA

It's my soul honey that's up at eighty

what a drag it is, the shape i'm in

Publicerad 2009-03-10 20:06:22 i Ida,

Haha.
Helt ärligt så sitter jag just nu och lyssnar på Byz- hey där.
Den låten, säger jag bara. Ajajajajaj vad den påminner mig om saker i ettan. Jag och Karin som gick längs gatorna varje kväll, låg på ångbåtsbryggan och tittade på stjärnorna, bastade och drack öl, färgade håret på Madde, hade fester i hennes garage och åt i hennes kök.

Men vi lyssnade inte på bara dåliga låtar faktiskt.
Razorlight-america och yeah yeah yeahs - gold lion är också sådana låter som påminner mig om den härliga tiden. Och red hot chili peppers - hard to concentrate.
Ååhåhåhåhåhåhoho. Nu rullar det ner en liten tår för min kind.

Undrar om Karin och jag kommer vara vänner om tio år.
Hahaha ofta, svaret på det har man ju redan förutspått..
Jag är ju så mycket i Etuna, Karin ligger oftast i koma, hon kommer börja plugga något smart och jag kommer väl sitta för mig själv här hemma och måla på nån bild som aldrig blev klar till bildlektionerna i skolan. Hon kanske är på Nya Zeeland..  Jag någon annanstans..
Så svaret är ju självklart.

Vi kommer ALLTID att vara vänner, vad som än händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela