IDA

It's my soul honey that's up at eighty

sunday bloody sunday

Publicerad 2009-03-22 16:29:15 i Ida,

Hmmmm....
Jag mår illa. Min lilla lillebror och jag tog en cykeltur ner till Konsum och handlade godis. Påvägen berättade han många små hemligheter för mig.. Hihihi. Hur som helst så har jag nästan ätit upp allt godis nu och jag är mätt. Så mätt.

Fast det var det värt, det var längesen jag åt smågodis faktiskt.
När jag stod där och plockade kom jag å tänka på några små godisar jag och Petra köpte på flygplatsen påväg till Kroatien. Squittles hette dom. Eller som vi sa, squittllllllllessss. Hihi.

ÅH.
Nu är det återigen söndag. Och jag sitter åter här med ångest över samhällskunskap. Jag vet inte vad det är.. Jag tycker att det är intressant. Men samtidigt............................

Ahaja. Den här helgen har vart en helg i familjens tecken. Det har vart myysiiigt.
Jag har lov snart!
Och sen student!

Några förslag på studentpresenter som jag är in need of at the moment:
En fettsugning
En städerska
En frisör
En personlig plugg assistent
Ett jobb
En weekday affär här utanför
Pengar



Ja det var väl det viktigaste just nu.
Nu ska jag äta upp dom sista godisarna.

ajöken
agöken

?! Det borde ju fan stavas agöken. Men det gör det inte va?!

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2009-03-22 17:21:49

Nämen Ida - om du åtminstone hade promenerat ner till Konsum... smågodis lägger sej som bomull/fetvadd kring magen o höfterna.

Det var trevligt att träffa er alla hemma hos Åsa igår. Tyckte jag. Sitter just o klurar på någon bra avslutningsfras ur någon dito låt. Kommer inte på nå´n.

Nu ska jag laga lasagne.

Ajöken min fröken (eg kunde det stavas adjöken - mera likt grundordet liksom...)

Puss Farmor

Postat av: farmor

Publicerad 2009-03-22 17:26:13

Nä men Ida! Om du åtminstone hade promenerat ner till Konsum istf att ta cykeln..

Du vet väl att smågodis lägger sej som fetvadd kring magen o höfterna!

Trevligt att träffa er allihop hos Åsa igår. Tyckte jag.

Försöker klura ut någon bra avslutningsfras ur dito låt men kommer inte på nå´n just nu.

Nu ska jag laga lasagne.

Ajöken min fröken (skulle kunna stavas adjöken, mera likt grundordet liksom".

Puss fr Farmor

Postat av: evijis

Publicerad 2009-03-23 17:22:17

Hahaha, en fettsugning? Nu överdriver vi antar jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela