IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Lördagsmiddag

Publicerad 2009-03-08 13:24:20 i Ida,

Ett samtal mellan min lilla familj vid matbordet.

Pappa: Vad ska du göra ikväll Malte? Vad skulle alla tjejerna göra ikväll?
Malte: Dom skulle ha tjejkväll..
Pappa: Men va med dom då, det tror jag dom tycker är kul!
Jag: Vadå vad gör alla killarna då?
Pappa: Dom är borta på match.. Så ring tjejerna Malte!
Malte: Jaa alltså dom har redan sagt att jag får vara med men jag vet inte..
Elin : Oooh, värsta pimpen Malte!
Pappa: Hahaha "pimpen"!
Mamma: "Pimpen", det uttrycket har jag aldrig hört..
Elin: Meh, typ Malte har alla tjejer för sig själv..
Mamma: Jahaja. "Tuppen i hönsgården" skulle jag säga..

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-03-25 21:48:35

Hahaha vad gulliga ni är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela