IDA

It's my soul honey that's up at eighty

kul i jul

Publicerad 2009-03-27 18:46:04 i Ida,

Jahaja.
Här sitter man, med snö upp över knäna om man tar en titt ut genom fönstret. Man kan ju fan tro att det snart är jul igen.
Har precis tryckt i mig två bullar och sörjer över att jag numera är brunhårig. Ja ni hörde rätt. Jag sa ljusbrunt-rött till frisören, men på något vis synkade inte riktigt kommunikationen mellan oss.

Så här sitter jag nu. Brunhårig, less på snö, och om jag fortsätter i den här takten vad gäller bullarna så kommer jag jäsa lika snabbt som de säkert gjorde för ett tag sen.

Men nu tar vi och vänder på det!
Tänk på barnen i Afrika!

-De skulle ge allt för att ens få känna doften av nybakade bullar. De skulle älska snön, och de skulle dessutom vara överlyckliga om de så fick sitt hår färgat limegrönt.


MEN ÄNDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2009-03-27 21:38:02

Nääe. Den här snön blir grädden på moset - fast tvärtom. Snön lyser vit på taken, men ingen tomte e vaken...O ändå sjöng vi vårsånger med kören igår på Spånga Folkan. Men inte hjälpte det..

Har också varit hos frissan idag. Ville göra något annorlunda men ser precis ut som vanligt. Mycket pengar för ingenting alltså... skillnaden är bara att det känns ovanligt kallt om huvet..

Farmor

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-29 15:37:49

Ditt hår är jääääätte fint

Postat av: Paulina

Publicerad 2009-03-29 15:38:28

Det var jag

Postat av: alexandra

Publicerad 2009-03-30 12:59:04

SNYGG i brunt, mhhhhhhhhhhhMMMMMM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela