IDA

It's my soul honey that's up at eighty

It's true

Publicerad 2009-03-01 15:18:05 i Ida,

Okeeeeeeeje.
Nu har jag precis bryggt kaffe för tredje gången. Har druckit upp en halvliter loka päron. Ätit fyra kiwisar. Loggat in på facebook 18 gånger. Lyssnat på Salem al fakir - twelve fingers ca 20 gånger.

Försökt att plugga ca... 1 gång.

BRA!
Bra ida. Vad hände med min blocktaktik?
Dela upp tiden?
Jag har ju iofs gjort det på ett sätt idag..

Men sen är det tyvärr så att det är magnesium i kaffe och det är ohälsosamt i för stora mängder. Man kan dö av för mycket vatten. Och jag hatar att spela sönder låtar.

Allt det här pekar just nu bara på en sak. Att jag borde......
Börja dricka te.

Hehe skoja.
Läsa om Kina och Tibet. SÅ var det!

Najs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela