IDA

It's my soul honey that's up at eighty

i'll stop the world and melt with you

Publicerad 2009-03-19 17:33:17 i Ida,

Hallojsan.
Jag sitter här och försöker ge lite spontana roliga idéer till min familj.
har föreslagit att vi ska sälja vårt hus och segla jorden runt..
Sen efter det här: http://www.expressen.se/Nyheter/1.1500755/scan-kokade-levande-grisar, så föreslog jag att vi skulle bli vegetarianer, eller åtminstonde ha en vegetarisk vecka. Usch.

Jaja, solen skiner, finns inte så mycket att klaga på. Eller som jag orkar klaga på.

Hejdå

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2009-03-20 08:49:06

Ja du gumman - det finns snart inte mycket kvar att äta. Lamm? Är det lyckliga djur? Jag väntar på pillret som ger oss all näring vi behöver. Kan tillverkas i olika smaker...

Ut till landet en sväng idag - lillebror Kjell fyller 65 och har "mottagning" i tillbyggda huset.Är nog fint som bara den.

Men va synd att vi inte kan ses hos Åsa i morron! Kanske på Annicas 50-årsdag - nästa söndag...om det nu blir nå´t - hon tycker inte det är så kul att fylla år - i alla fall inte 50...

Ha en bra helg!

Kram Farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela