IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Another day passing by

Publicerad 2009-03-02 13:17:13 i Ida,

jahaja.
Ännu en dag har passerat här på smid. Dom bara rinner iväg likt snön smälter ute på gatan.

Om det ändå vore så väl. Jag vill ha vår! Jag är redo! Jag är glad! Jag har vårkläder, några iallfall!

Måste ge mig ut och springa när jag kommer hem idag om det ska bli någon träning överhuvudtaget. När det är ljust.. För det finns ju tydligen nån våldtäktsman i en blå volvo i trakterna. I lilla Mariefred?
Vad händer då med världen...?

Jaja. Nu ska vi busa, hihi.

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2009-03-03 07:49:21

Jag vill också ha vår! Har varit redo sen mörkret la sej i oktober. Vårkläder - hur ser dom ut? E de inte bara vanlig T-shirt o jeans? Möjligen med kort ärm...

Åsså kan man kanske våga skippa långkallingarna...

Postat av: alexandra

Publicerad 2009-03-03 22:44:12

hej jag saknar dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela