IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Äckliga måndag

Publicerad 2009-03-09 16:20:03 i Ida,

MIN HÄRLIGA VECKA! :
Måndag : Friskvård. INLÄMNAD!
Tisdag : Svenska presentation argumentation
Onsdag: Här kanske jag lyckas att ta ett lugnande andetag
Torsdag : MMMMmmMMmm Puttes tredje uppgift i Judendomen, Teodicéproblemet. SKOJ! Lilla sedevanliga delrapporten i projektet också =)=)
Fredag : Samhällsfrågor om filmen hotel Rwanda. Säkert möte med Classe kl 11

Det lät inte så överdrivet nu när jag skrev ner det.
Men Petra började nyss gråta.
Det är en mental-brakedown dag idag.

Nu ska jag åka till Åker!

Hejdå

Kommentarer

Postat av: petra ek

Publicerad 2009-03-10 11:14:59

jag ser inte ljuset i tunneln...allt känns väldigt far away just nu. kanonkul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela