IDA

It's my soul honey that's up at eighty

25 years and runnin'

Publicerad 2009-03-06 17:37:48 i Ida,

HEJSAN!
Idag måste jag säga att jag är på ett strålande men tillbakadraget humör.
Ingen dag är den andre lik, och det är väl tur. Hur kul skulle livet annars vara tro?
Idag så kom jag på att jag skulle ta bussen sju minuter innan den gick. Hade gått, för med min snabbhet så springer man lätt ner på en minut. Problemet var att jag låg ganska naken och ofixad i min säng och kollade runt på facebook.
Men hör och häpna, jag hann!

Av detta så kan man nog dra slutsatsen att jag är en väldigt snabb och effektiv person som gillar utmaningar.
Jag övar lite till mitt CV...

Hehehehe.
Nu är det i alla fall fredag, och förut så var fredag alltid likamed fest och skoj på ett eller annat vis.
Fredagar numera är en dag då jag kan slappna av, luta mig tillbaka och titta på Let's dance.

Haha skoja. Jag hatar Let's dance.
Däremot så har jag på senaste helger utnyttjat ordet "chilla" mer än någonsin.
Och så blir det även ikväll.

TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela