IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Set sail tomorrow

Publicerad 2009-07-13 15:55:32 i Ida,

Hallooooojzan.
Jag saknar Frasse!! Inte förrän nu har jag insett hur jag i tre år alltid har haft honom vid min sida, hur han alltid varit snäll och bjudit mig på kaffe och fått alla gråa dagar att verka mer färgglada. (Jag jobbar på min poetiska sida..)

Nej men allvarligt. Börjar bli lite orolig över att han inte ska komma hem eftersom att folkabussen de är iväg i inte verkar alltför säker. Under en vecka har redan någon rem i motorn gått sönder, ett bakdäck sprängts och en lättare krock skett. Jaaaaaaaa. Bäst förej att du tar dig hem levande!

Annars så händer inte alltför mycket.
Ikväll tror jag det blir chill och grill med alla mina flickvänner.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela