IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Jahaja

Publicerad 2009-07-31 22:50:35 i Ida,

Jotack, nu är det fredag igen.
Ligger i soffan och tittar på någon dålig film på tv. Jag hatar tv och jag hatar film. I alla fall de filmer som visas på tv. Så det hela kan ju sammanfattas som en lyckad kombination.

Medan mina andra vänner kvällen till ära antingen är ute och dansar eller på något annat roligt sätt spenderar sin tid, så ligger jag här utslagen och har ont i magen. Min enda tröst är nog att jag tror att P gör samma sak. Dock har hon någon att kramas med, och det har inte jag.

Men som den starka självständiga människa jag är så kan jag underhålla mig själv på annat vis. Jag har tex. spelat spel på passagen.se och febrilt zappat på tvn efter något vettigare än "mumien".
So far so... Bad. Skulle jag nog vilja uttrycka det.
Men men, det är väl bara att inse. Det är så här det känns att vara en vuxen, arbetande människa med ingen ork kvar i kroppen. Blotta tanken på att man senare i livet ska ha små barn eller husdjur att ta hand om vid hemkomst skrämmer livet ur mig.

Näe, nu ska jag nog gå och sova. Måste bara titta under sängen efter eventuella inbrottstjuvar och tända alla lampor. Om elräkningen blir en aning högre än vanligt kan det bero på mig.

Men har man lämnat mig ensam hemma så har man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela