IDA

It's my soul honey that's up at eighty

i'm going down down down down

Publicerad 2009-07-04 14:14:11 i Ida,

Ha-ha-ha.
Malte tog nyss sönder den enda fläkten vi har i huset för att han skulle försöka sig på lite bråk med mig. Han har inte förstått att jag fortfarande är mycket starkare än han, stackarn.

Nåväl.
Idag så måste jag städa mitt rum. Det ligger popcornkärnor på golvet och kläderna har skapat en garderob i hela rummet. 
Jag håller på att måla min cykel och den är nästan nästan klar. Vad händer då? Jo färgen tar slut. Och den är slut på färghandeln. Så nu kommer alla få vänta ytterligare ett tag på mitt mästerverk! Men den som väntar på något gott väntar never too looooong...


For all your life
You've cared about
People you don't really care about
You've heard them shout
And you've heard them out
Now what's that all about?

Saturday! And all that is flashing
For the velvet cause of lonely trolls
Getaway! Nobody's asking you to stay put
Still you vapourize and try to hide it
Now I wanna hear you shout it:

I don't want the trust that can be bought
My kind of trust is shareware
I don't want the trust that can be bought
My kind of trust is shareware
My kind of trust is shareware
My kind of trust is shareware, baby!

Precis precis så.

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela