IDA

It's my soul honey that's up at eighty

here's a way to let it roll

Publicerad 2009-07-20 22:39:18 i Ida,

Någon dag hade jag tänkt att sammanfatta år & ögonblick i enbart låtcitat.
Det finns få saker jag älskar så mycket som textrader ur musik. Antar att jag är en av alla dem man hatar på facebook som byter status var och varannan timme till inget vettigt alls.
Men för mig är det vettigt.

Vettigare än det mesta runt omkring här.

Zeigeist - wrecked metal
Empire of the sun - we are the people
Paolo nutini - rewind, tricks of the trade
Montt Mardié - set sail tomorrow, metropolis
the soundtrack of our lives - instant repeater of 99', the passover
Razorlight - somewhere else
Caesars - spirit

Mamma pappa och Malte har kommit hem. Kan inte ljuga och säga att det inte har varit skönt att vara själv med Elin, men det är skönt att dom har kommit hem också.
Vi har oss!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela