IDA

It's my soul honey that's up at eighty

4 songs and a fight

Publicerad 2009-07-09 16:55:41 i Ida,

Hejsan mina trogna 11 läsare!
Just nu sitter jag och äter kiwis, persikor(övermogna, usch) och dricker vatten med lime i. Med andra ord försöker få jag få i mig så mycket c-vitamin jag kan på så kort tid som möjligt. Behöver bli pigg. Få tillbaka livsgnistan, få strålande hy och starka naglar!!! Om det är det man får av c-vitamin?
Så nu lyssnar vi på Strokes - you only live once, förstår innebörden av låten och tänker framåt. Hela världen står framför våra fötter.
I alla fall framför mina.

Imorgon ska jag åka till arbetsförmedlingen.

20 ways to see the world
Oh, oh
20 ways to start a fight
Oh oh
Don't, dont, don't get up..




Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-07-10 16:48:17

Haha, roligt inlägg :)

Postat av: Joel

Publicerad 2009-07-11 18:42:58

Det är morötter som ger dig starkare naglar, finare hy och hår. Det är för att de innehåller b-vitamin. Samma vitamin som din hud absorberar när du solar.



Visste du att...?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela