IDA

It's my soul honey that's up at eighty

nanaa

Publicerad 2009-01-18 16:34:46 i Ida,

Söndag. Känns OK!
Jag är ok. Allt är ok.
Ska snart åka till Stränkan.
OoooOooOOuh........
Hihi.
Här blev det inget nyttigt gjort. Behöver dammsuga. Hälsofarorna tränger sig på.

Emma Lina Louise Madde Karin och Pao! Yesterdaaaaay, all my  troubles seemed so far away..... When I hanged out with you.. My mood became very good. A good mood. Cause you all are so wonderful. Like  strawberrypies in May.
Ida (jag) = The all time englishgirl. So it iis...

my London london bridge wanna go down like.. nannaa bullshit! den är på p3. JAG ÄLSKAR P3. Och det är helt seriöst. En lördag utan Kaj och tracks är som en natt utan säng....

HERRÅ. Som jag ibland brukar säga... När jag inte föreslår att vi ska chilla eller softa.

Helt plöstligt visade jag er en ny sida. Det är det som är meningen. Ni ska aldrig sluta förvånas...
He he he he he.

heJdÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela