IDA

It's my soul honey that's up at eighty

It's hard to live it's hard to live it's hard to live.. int the city

Publicerad 2009-01-12 13:28:57 i Ida,

Iiiiiiiiihhhhhhh. Jag behöver kaffe. Är så trött. Måste ha lite nu. Sittero ch försöker att tvinga Frasse att gå och handla, men han vägrar och biter mig i armen istället. Snällis.

Jahaja. Måndag igen. Jag vill bara åka hem och chilla med P. Meeen först väntar ett samtal med Classe. Har bytt tid med My, så jag har mitt samtal halv två så att jag ska hinna med två tåget. Frågan är ju om jag kommer hinna ändå. Återstår att se.

Jag har kommit på en helgaktivitet tjejer! Vi ska börja pyssla. Det är kul, kreativt och blir fint.
Och så är det roligare än att komma hem sent och ha ångest.

Nuuuu kommer min lilla älskling Hannis. Ska tvinga med henne till cafeterian.

Hejdå!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-12 15:47:28

Bra som vanligt Ida!

Gick in o letade efter din blogg igen o vips!! Där fanns den igen. Skumt försvunnen var den i alla fall i två dygn.

Vi kom inte iväg för att kika på nya bebben idag heller. Åsa hade fortf så ont i huvudet. Men kanske i morron.

Ha de!

Kram Farmor

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-13 16:50:20

ida vi myyyyyyyser på torsdag

Postat av: alexandra

Publicerad 2009-01-13 16:51:09

oj det var från mig haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela