IDA

It's my soul honey that's up at eighty

everybody's got a hungry heart

Publicerad 2009-01-04 18:40:53 i Ida,

Hellooo.
Jag har ont i halsen. Och känner mig lite sjuk. Men det är inte så konstigt när man har en liten vän som hostar utan att varken hålla för munnen med handen eller armen. Men jag försöker att lära henne.

Iallfall!
De tre senaste dagarna har bestått av jobb. Jobbigt... Annars mest chill.
Haha näe gud det här kommer inte bli nåt bra inlägg alls. Är helt oinspirerad. Men jag hade iallfall ett jättekul nyår, tack tjejer!

Annars så är det mest en liten ångestdag idag över skola, KYLA och sådant annat som man inte riktigt förstår sig på. Men det löser sig.

Ajöss

Kommentarer

Postat av: mgb - MR undercover_reporter

Publicerad 2009-01-06 20:39:35

Krya på dig, sötnos! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela