IDA

It's my soul honey that's up at eighty

,

Publicerad 2009-01-25 17:27:41 i Ida,

Jag sitter här och funderar på ifall jag borde helt byta intressen och möjligtvis börja simma eller spela golf eller något annat spektakulärt, och känner mig en aning trött på allt annat.

Samtidigt så börjar jag inse att man kanske borde ta och se lite framåt. Börja planera drömmar och liknande. Jag har tex. redan hittat en klubb som jag mer än gärna skulle vilja besöka. Den ligger i södra Melbourne.
Jamen visst, varför inte.

Helgen har vart ungefär som vanligt.
Nu gör jag ergonomi. Det är tråkigt. Jag tycker att ergonomi nästan låter lite skrämmande. Speciellt ordet. ERGONOMIIIIIIIIIIIIII. Aah. Jani.

Ha en himla bra söndag....
002.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela