IDA

It's my soul honey that's up at eighty

tell em' I've been cooking coconut skins, and we've been hanging out

Publicerad 2009-02-25 22:20:35 i Ida,

Hejhej igen....
Nu har jag pluggat....
Jättemycket......
Är uppe på mvg nivå...

Haha!
Hoppas jag allt :)
Imorgon är det 100 dagars fest. Alltså 100 dagar kvar till studenten! Stek.. Eller hur Ek?
Jag är väldigt bra på att rimma har jag kommit på. Och som den väldigt ödmjuka person jag är så kan jag faktiskt säga det.

Hahahaha.
Förut så sa jag till min pappa att jag behövde 250 spänn tills imorgon att betala Göteborg med.
Då svarade han
"Men du! Jag vet hur du fixar det!  Gå ut och sälj två salamis! Klart!"

Hahahaha det är lite synd att ni inte förstår internskämtet. Men jag har en massa salamis liggandes i kylen som jag skulle sålt för längesen.. Men det har tyvärr inte blivit av.

Aja hur som helst.

Ibland så undrar man hur mycket personer egentligen talar sanning av. Och hur mycket dom skulle göra för en, och om dom väl skulle göra det, skulle det vara för deras eget bästa eller för en själv?

"Folk väntar alltid på något som är mer starkare och bättre.
Något som ska välta deras värld omkull och få de att tafatt greppa efter räcket.
 Man vill att allting ska kännas ner i tårna.

Men livet då?
Vem ska leva livet?
För det är idag i morgon och dagen därpå."



Natti

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2009-02-26 09:14:46

Om "din" salami är lika god som den vi köpte av Malte till jul - så har du härmed 150 spänn fixade till göteborgsjippot...

Kommer den per post eller...? Har du vägarna förbi Kgl Hufvudstaden?

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela