IDA

It's my soul honey that's up at eighty

skinny love

Publicerad 2009-02-16 14:54:59 i Ida,

Hehehehehehej.
Ååååååååååh jag är så uttråkad. Första riktiga dagen på lovet, och jag längtar nästan till skolan.
Ha-ha nääe då. Men jag måste aktivera mig. Med något. Har legat i sängen med Pao i två dagar nu. Frasse var och hälsade på igår också, vi såg på Beck. Det var trevligt, men......

Mina endorfiner behöver frigöras. Jag ska nog springa. Kanske ska göra detta till ett hälsolov? Springa morgon och kväll och däremellan äta grönsaker.

JA det ska jag. Hihihihihihi..
Pratar med Joel på msn, han ska plugga. Kul att man ens har övervägt det....

Det här lovet, ska bli en ny era.
Japp.
Ses ute i snön. För där kommer jag vara, nästan hela lovet!
Hejdååååååå


Ida på isen, - vad annars?

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-02-17 10:52:20

Haha Ida du är så söt! En promenad i vintern tillsammans idag?

Postat av: alexandra

Publicerad 2009-02-17 11:21:24

sööööööt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela