IDA

It's my soul honey that's up at eighty

oOoooO

Publicerad 2009-02-12 21:45:00 i Ida,

Jahaja. Tredje kvällen i rad jag sitter här hemma med datorn i kväll, äter hemmagjord semla och totalvägrar att göra någonting annat. Vet inte riktigt vad som har hänt med mig, men på senaste tiden har jag inte känt igen mig själv riktigt.

Jag har för det första blivit ganska peppad på att träna. Nu ska jag inte överdriva och få det att låta som om jag tränar varje dag dygnet runt, men i jämförelse med förut så kan man säga att träningen har ökat med ungefär en sisådär 200%.

Detta tränande borde på något vis hänga ihop med den smid-tjej jag mer och mer har börjat att bli lite i smyg. Sedan Kroatien så har jag öppnat ögonen litegrann och börjat inse att det faktiskt bara är knappt fem månader kvar tills studenten. Med den insikten i åtanke så har jag kommit på att det vore roligt att känna några fler lite bättre på Smid än bara dem som jag har hängt med hittills, (ca. 2-3 personer) och det har faktiskt bara resulterat i positiva saker. Numera tycker jag faktiskt inte ens att det är så hemskt att ha en Hasse och Kerstin lektion i Munktell kl åtta på torsdagsmornar, utan går nästan dit med ett leende på läpparna.. Nästan.
Och bara det får mig att undra lite.. Ja vad som händer...

HmmmMMMmmmMmm.........
Jag leker Burken på smid området.. Det är jättekul..
Jag har till och med en Kent låt på min mobil! Som jag springer till! Aaahh... Förut började jag gråta så fort jag hörde Jocke Bergs röst.. Men nu.. Nu blir jag peppad?

Och på allt det här så ska vi ha volleyboll turnering imorgon. Vi ska ha Björn Borg-pannband och ha leggins instoppade i InterSport strumpor.

Ja jag kan faktiskt inte annat än gilla det.
Smidare är glidare.....?
Och jag gillar att glida, vart det än är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela