IDA

It's my soul honey that's up at eighty

my hometown

Publicerad 2009-02-03 21:27:01 i Ida,

Godkväll.
Nu är jag hemmaaa.
Det är skönt.
Fast ändå inte.

Några + och - med att vara hemma:

+ Vatten ur kranen (Slipper dricka ur en 5-liters dunk som smakar paprikachips)
+ Grönsaker, grovt bröd, fisk, rött te. Innerst inne är jag en väldigt hälsosam människa. Har jag kommit på.
+ Alla mina kärlekar här hemma som jag har saknat och behöver är nu anträffbara igen.
+ Jag är själv! Jag kan sitta här och filosofera utan att någon undrar vart jag har tagit vägen. Jag behöver inte le inbjudande och prata mycket. (Missuppfatta inte, jag tycker om det men ibland är det rätt jobbigt...)
+ Ikväll kommer inte Anna snarka och Petra kommer inte efter att Anna har börjat med det skrika "Anna..?Anna!? Anna!!? Anna Åhlén!!!!! Du snarkar!!!"
+ Min säng. MMmMMm.

- Allt annat. Det var skönt att vara borta. Det var skönt att gå runt i myskläder och ibland byta om och ha lite fest. Det var skönt att sova, det var skönt att skicka bluetooth bilder i massor med alla tjejer och dö av skratt.. Det var skönt att bara tänka på vilken tid frukosten var, det var roligt att spela kort och busa hela natten, det var coolt att titta på VM final, det var kul att åka fel spårvagnar hela tiden, det var kul att vara med Emma och Lina och deras två väskhästar.. Jag tyckte tillomed att det var kul att flyga!!!! Eller.. Iallfall hänga på flygplatserna när vi spelade kort och så..

Haha okej.
Ni förstår...
Det känns bara lite som att kliva ur en bubbla och hälsa på realityn.
Hejhej!


 Har inte så många bilder än... Men!




Detta gjorde att jag helt och hållet kunde slappna av på planet!

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2009-02-04 22:27:12

Ja Ida gör det, så kan vi två gå brevid varandra hela tiden så slipper någon se så himla lång ut. Fast iofs.. risken är nog rätt stor att vi kommer vara "de två galet långa tjejerna", haha. Men när jag har dom kommer jag tvinga alla andra att ha minst lika höga klackar så att skillnaden blir densamma som innan ;) Jag har köpt ett par mörkbruna från vagabond med tjock klack, skitfina!

Postat av: Mikaela igen

Publicerad 2009-02-04 22:28:46

Jag är förresten galen avundsjuk på er Kroatien-resa!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela