IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Enjoy yourself, take only what you need from them

Publicerad 2009-02-28 18:56:58 i Ida,

Salem al fakir - astronaut
MGMT - alla låtar om och om igen..


Hejsan.
Ni som läst tidigare inlägg kommer förstå detta.

Det känns som att jag nu har varit iväg i Sahara. Och lärt mig alldeles förträffligt många saker där.

Men någonstans så blev det sandstorm och jag fick grus i ögonen och kunde inte riktigt öppna dom..
Nu får jag gå runt såhär och vela. Hade det vart bättre att stanna hemma?
Eller var det värt att uppleva hela resan.?

Sug på den ni.

Ajöss

lifeboat_change_advertising_sinking

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2009-02-28 22:35:34

Vad är väl lite grus i ögonen? Nej du får säja (sjunga) som Frank Sinatra: "I did it my way..."

Postat av: evijis

Publicerad 2009-03-02 23:51:15

Det är alltid bra att uppleva hela resan, hur den än slutar! Att sitta hemma är fegt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela