IDA

It's my soul honey that's up at eighty

dagar i arkadien

Publicerad 2009-02-21 03:05:11 i Ida,

Ja ni.
Det finns så mycket som man måste fundera över.
Men egentligen, så är det mesta av det ni bekymrar er över ingenting. Det är nästan som en liten vindpust i öknen. Den kommer och går, men vad gör den om inte består.

HEHEHE. Det var ett fint litet rim. Men jag har faktiskt på senaste dar kommit fram till att man inte ska ta livet på alltför stort allvar. Man vet aldrig vad som kan hända imorgon, och därför ska man inte heller grubbla över det.

Och det finns så många större och allvarligare saker att fundera över än om man inte får högsta betyg i svenska b, eller om man är för smal eller för tjock.

Ni kanske inte förstår, men det gör verkligen jag.

Så godnatt,
och grattis till mig själv på födelsedagen!

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2009-02-21 09:03:48

Jaa - just det - grattis till dej själv på födelsedagen!!!

F ö gäller att se livet från den ljusa sidan. Precis som du säjer. "Always look on the bright side of life"..heter en kul låt med vet-ej-vem - tror den är hämtad ur Monty Pythongängets helgalna produktioner.

Och nu börjar ljuset återvända också så då går det lättare. Mörkret är människans värsta fiende. Tror jag. I alla fall min...

Happy birthday to you!

Farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela