IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Brainwashed

Publicerad 2009-02-09 19:12:33 i Ida,

Jahaja.
Kom hem för ett tag sen, satt lycklig och lyssnade på Ben Folds och pratade med Petra.
Har köpt en ny fin stickad vit tröja idag, och tog på mig den för att prova och orkade inte ta av mig den när jag satte mig här.
Så gjorde jag lite kaffe och riktigt njöt.
Men sen.......
Så kom det kaffe i fel strupe när jag drack, och samtidigt hade jag kaffe kvar i munnen, och då var jag tvungen att hosta...
....Ut allt kaffe......
....På min tröja.........

Så nu har jag en egendesignad, brunfläckig tröja istället för en helt vit.

Suck on that, alla Monkitjejer. Ni kommer aldrig bli som jag, hur ni än försöker!!!!!!
......För ingen kan fan misslyckas så totalt som jag gör ibland.

Nu ska jag till Pao.
Hejdå!

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2009-02-11 18:56:09

"It´s my soul honey, that´s down at zero... Blomkålshuvud o lock för öronen. Inget körrep för mej ikväll. Innebär att jag kan lyssna på Mando Diao som jag tipsade dej om. Imorron har vi gen.rep på showen- jag måste bara bli bättre till dess!

Apropå misslyckanden - finns betydligt värre saker än en ny o nedfläckad tröja, även om det är nog så trist. Tänker inte trötta ut dej med alla mina egna olyckade ting. Skulle ta för lång tid i anspråk. O vara för ointressant oxå för den delen.

Men dom e många - I assure you...

Kram fr Farmor



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela