IDA

It's my soul honey that's up at eighty

And I'll never forget

Publicerad 2009-02-07 22:01:53 i Ida,

Åh.
Jag ligger i min säng, Laleh sjunger Simon Says, live för bara mig, och jag tittar mig lite omkring och undrar om det är möjligt att jag städade här inne så sent som i förrgår.
Den sorgliga sanningen är att det var precis vad jag gjorde. Men jag måste faktiskt säga att jag trivs i röra. Allt är en aning kaotiskt, men fortfarande så vet jag nästan exakt vart jag har allt. Dessutom är det roligare att hitta något i ett stökigt rum än att tappa bort något i ett perfekt städat. Då skulle iallfall jag känna mig en aning misslyckad.

Fan vad jag hade kul igår! Det var faktiskt det allra bästa på länge. Jag bara dansade och dansade och sjöng och dansade och skrattade. Det var kul. Och det var musik, riktig musik! Som man log åt och dansade med, inte åt.

Idag har jag chillat lite, mormor och morfar är här och så. Imorgon blir det jobb med My. Ser en aning fram emot det faktiskt, var längesen jag hade en dag med henne.

Annars så har jag inte träffat Karin på två veckor snart, katastrof! Men vi ses imorgon eller huuur?

Nu ska jag nog sova.
Haha, jag är inte på så vitsigt humör idag.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela