IDA

It's my soul honey that's up at eighty

DECEMBER

Publicerad 2009-12-02 18:16:56 i Ida,

Jahaja, bloggtorkan har infunnit sig.
Därför ligger just nu Elin ovanpå min rygg för att stimulera skrivarpunkterna i min rygg. Alla ni som läst anatomi vet vilka jag pratar om. Eller?

Nåväl. Det är kyligt ute, lite mysigt tycker jag allt. Nu ska jag alldeles strax cykla iväg till Pao för att sällskapa henne ikväll över kanske en godis eller två. Dock borde jag inte hoppas på godis eftersom att bikinisäsongen kommer infinna sig sisådär ett halvår tidigare än vanligt. Min underbara lilla anti-jul familj bestämde sig för att boka en resa till Sri Lanka på självaste julafton. Jag känner mig väldigt bortskämd och oändligt tacksam!
Vääärme, mmmm.

Vad har hänt mer då?
Hmmm. Jag och Louise har åkt runt i hennes bil och letat efter pysselsaker i olika affärer. Dock inte till någon större framgång. Haha, men hon har i alla fall väldigt rolig spolarvätska på sin bil. Den sprutar inte som på andra bilar, den sprutar jätteroligt! Hahaha, vi skrattade helt seriöst åt den i tio minuter. (okej mest jag.)

Det var nog allt jag hade att säga denna kväll, Elin avlägsnade sig nyss från min rygg och jag har lite bråttom.

All my love,
IDA!

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2009-12-03 09:14:37

Hi honey,

Och vi som hade planerat att fira jul med er i M-fred i år! Va ska vi nu hitta på? Kanske gör vi likadant som ni men inte lika långt. Värme - e väl bara the Canaries som gäller så här års?

P+K

Postat av: Louise

Publicerad 2009-12-03 19:22:05

Hahaha spolarvätskan var otroligt underhållande ida. Speciellt dom tre första gångerna eller dom tjugo första skämten om den, hihihi det var roooligt

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-07 01:57:10

kul att du kan se något bra med kylan för en gång skull!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-07 01:58:28

idis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela