IDA

It's my soul honey that's up at eighty

together we move like spirits in the night

Publicerad 2009-08-25 11:37:37 i Ida,

Åh.
Jag blir så trött på mig själv ibland. Jag kan aldrig aldrig aldrig bestämma mig!!!!
Ligger här och tittar på fina frisyrer och vill ha blont hår och lugg. Problemet är bara att jag för ett tag sen lovade mig själv att inte färga blont igen, därför att jag känner mig på någotvis färglös och  tråkig i det. Och jag är dessutom i full gång med att spara ut min lugg.

Men nu vill jag inte spara längre, och jag vill inte ha brunt. Jag vill vara blond och blek(?! Sen när vill JAG vara blek liksom?!), och ha fin lugg och fin rouge och åååååååh.

Ligger och lyssnar på deppmusik a la bruce springsteen. Skumt eftersom att jag inte alls är "trapped" i någonting numera, och thunder road associeras inte med något särskilt alls nuförtiden.

Men nu ska jag iaf åka och sola hos mina älsklingstvillingar.

En blek look får väl infinna sig när det blir höst, eller nåt.

hejdååå

Kommentarer

Postat av: kaja

Publicerad 2009-08-29 12:11:13

Ida, du tar och blir rödhårig.. så drar jag en go dark. babe, vi måste styra en träff snart! höstplaner?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela