IDA

It's my soul honey that's up at eighty

oh cecilia, i'm down on my knees

Publicerad 2009-08-20 10:22:51 i Ida,

M-M-M! Kokade nyss mitt livs första perfekta ägg. Inte för hårt, inte för löst, perfekt gult och perfekt skalat. Synd att det bara fanns ett kvar...(Elin, Malte?)

Ååh det bara spritter i min kropp numera. Det är så mycket jag funderar över och så många saker jag vill göra. Egentligen är det mest ytliga grejer.. Har blivit rätt sugen på att färga mitt hår ljust igen. Nu förstår jag att de som känner mig suckar därför att jag aldrig kan bestämma mig... Men jaa...... Jag börjar känna mig lite som en emo då min brunhet för längesen har avtagit och försvunnit iväg långt långt bort.....

Och sen vill jag ha en massa fina högklackade skooor. Men jag förbiser det faktum att jag ser ut som en jätte i högklackade skor. Plus att mina fötter inte heller har den bästa formen för den typ av skosort.

Äh. Väääärdsliga problem va!
Idag ska jag i alla fall sola. SooOOoOola sola sola. Mhm.

Vilken färg tycker ni?
Blont
brunt
rödaktigt
?
?
?
?
?
?
Help meeeee!

Ajösss


Åh nu blev ni lyckliga när ni fick ett helt bildspel med mig i olika hårfärger va?
Usch känner mig som en egotjej som älskar sig själv...

Fast. Jag älskar mig själv! Brukar krama mig när jag ska sova.

Hejdå!

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2009-08-21 17:43:18

du är jättefin i rödaktigt, på bilden med fia till vänster. beaty in all men i like!

Postat av: farmor

Publicerad 2009-08-22 20:01:43

Egentligen är du lika fin i alla hårfärger! Men:

finns det inte en bra låt som heter "Born Natural"?

Vet ej vem som sjunger.

Men - naturligt är allra bäst. Alltså: stay blonde....

tycker Farmor

Postat av: farmor

Publicerad 2009-08-22 20:02:16

Egentligen är du lika fin i alla hårfärger! Men:

finns det inte en bra låt som heter "Born Natural"?

Vet ej vem som sjunger.

Men - naturligt är allra bäst. Alltså: stay blonde....

tycker Farmor

Postat av: farmor

Publicerad 2009-08-22 20:08:53

Cecilia - I´m down on my knees, I´m beggin´you please to come home,,,,

Vad jag (vi) ääälskade den låten när den kom 1967! Simon+Garfunkel - den plattan hade så många repor till slut att den inte gick att spela. Det var på vinylens tid. Men lyckligtvis hade vi så många ex av plattan som någon glömt kvar på någon fest hemma hos oss.

En annan älsklingshit på samma platta var förstås "the Boxer". Lyssna på den o säj vad ´du tycker!

Farmor

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-22 20:57:12

hmm jag tycker att i blont är du väldigt söt och så har ju blondiner jävligt kul..:P men i rödaktigt eller brunt är du väldigt snygg/sexig ;)

Postat av: sofia

Publicerad 2009-08-22 20:58:14

det var jag som skrev kommentaren innan;)///sofia

Postat av: farmor

Publicerad 2009-08-23 08:47:22

"Blondes have more fun"...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela