IDA

It's my soul honey that's up at eighty

And i know you're lonely for words that i haven't spoke, but tonight we will be free of all the promises we've broken

Publicerad 2009-08-30 17:23:12 i Ida,

Det är alltid så här. Jag vill gärna pressa ur det allra sista som finns kvar i citronen. Det är surt, det svider intill naglarna och det går inte att gnugga sig i ögonen samtidigt.

Det kanske är just därför jag fortsätter, gång på gång på gång. För att jag inte kan få ögonen att se klart och rent på samma gång. För stunden är det underbart att inte se klart, att virvla runt i euforiska känslor som endast finns till i korta minuter.

Men jag tänker aldrig på att det blir för surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela