IDA

It's my soul honey that's up at eighty

just dance?

Publicerad 2009-04-22 18:08:02 i Ida,

Jag är psykiskt utmattad.
Kan ju tyckas väldigt passande då det är psykisk träning mitt projekt handlar om.
Tyvärr är det just mitt projekt som har gjort mig utmattad. Både psykiskt och fysiskt.
I två hela dagar och en hel lång eftermiddag har jag och Petra Ek suttit på biblioteket och kämpat. Vi har suttit på övervåningen där det sprungit runt skumma killar och lekt kurragömma, vi har suttit på undervåningen där gamla gubbar har suttit och pratat om att "eeeeeron kommer att försvinna" och att kronan kommer att bli stor. Vi har till och med suttit inne på den finska avdelningen. ALLT för att kämpa, pressa ut de sista små krafter  ur våra nu så tärda kroppar.

Det enda som jag tror hjälper nu är kaffedrickande på världsrekords nivå och toner av hemsk, så kallad "partymusik" i öronen. Men vem vet, även detta kanske är ännu ett förslag till våra psykiska, väl utstuderade peppande metoder?

Inte för att jag tror att Lady Gaga någon gång kommer få mig att må bra, men ett försök är alltid ett försök.

Likt ett flygplan kraschar nu min hjärna..... Mina fingrar kan endast trycka ner fyra tangenter till....

A d j ö

Kommentarer

Postat av: Katja Janford

Publicerad 2009-04-22 23:57:54

Hej Ida!

Vad kul du kommenterade.. Nu är jag hemkommen från Che Guevara filmen del 2.. uhh se den jag vet inte hur jag ska lyckas sova. Fin blogg du hade och namnet Lina Ekh låter ju helt magiskt.. Nästan som en huvudkaraktär i en bra bok. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela