IDA

It's my soul honey that's up at eighty

fridaaay i'm fucking in love

Publicerad 2009-04-03 16:45:34 i Ida,

Helllo!
Åh så fint solen skiner ute. Jag kan ju inte göra annat än att vara lycklig.
Idag har det vart en fin och bra dag.
Och NUUUUUUUUUUU har vi påsklov! Nanananana.
Jag njuter när jag tänker på att imorgon så ska jag ligga ute i solstolen och lyssna på Kaj. Underbart. Sen åka vidare in till Etuna och ha skojigt med alla tjejer där.

Men först!
Pao och Karin, ska avnjutas med smågodis ikväll I hope. <3

Igår körde jag å Frasse halkbana! Vi såg tussilagos. Imorse åt jag och Emma glass innan träningen. SOFTINATIIIIOOON!

Hejdå!

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2009-04-03 19:40:29

YEESSS! I´m beginning to see the light...solnedgången o utsikten från vårt hus är helt enkelt ljuvlig. Lite smolk i bägaren är att fönstren behöver en putsning. Kanske dax för "hushållsnära tjänster" med ROT-avdrag? Eller ska man vara duktig husmor även denna vår?

Njuuut av ditt påsklov. Kanske kan vi ses?

Kram Farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela