IDA

It's my soul honey that's up at eighty

det här är vad alla har sagt om dig

Publicerad 2009-04-05 22:12:17 i Ida,

Gårdagens kväll kan väl beskrivas som lite för mycket av vissa saker och lite för lite av andra.
Jag hade i alla fall skoj. Och blir lite skrattlysten när jag tänker på Fia som sitter på busshållsplatsen och säger "Dom går aaaaalltid 35", på Amanda och hennes fingrar och pussar lite varstans, Annas och mina små rundor och Petras plötsliga hemgång... Hanna var väl den mest mogna och tog med sig Fia hem på sin buss, men jag antar att Fia verkligen ville hem för det var ju där hon slutade...

Nu är jag så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Borde lägga mig men jag orkar inte. Har ju påsklov nu. Vad ska man göra då? Plugga teori med Frasse och springa är väl det enda jag kan tänka mig.
Kommer bli smart och smal på samma gång, perfekt!

Heeeeeeeehehe. Min blogglust har försvunnit för tillfället. Får hoppas på att det snart infinner sig här på ryborgsvägen 24 igen. Har försökt med allt för att få till det här,
- dricka kaffe så att jag blir speedad och kan skriva roliga fyndiga saker, men det funkar inte. Har även försökt sätta på riktig tänkarmusik men det funkar fan inte det heller.

Varför är det så läskigt att riskera att situationer ska bli fel och pinsamma? Vad har man egentligen att förlora?
Det pratade vi om idag när vi satt en halv livstid på Corner.

¨

Finast.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela