IDA

It's my soul honey that's up at eighty

SJUKT BRA!

Publicerad 2008-09-11 22:17:44 i Ida,

For a second there i thought you disappeared
It rains a lot this time of year
And we both go together if one falls down
I talk out loud like you're still around
No no
And i miss you
I'm goin back home to the west coast
I wish you would have put yourself in my suitcase
I love you
Standin all alone in a black coat
I miss you
I'm goin back home to the west coast
And if you shake her heart enough she will appear



Mmmmm små rysningar i min kropp.
Fredag imorgon!
Jag är trött...
Och är som vanligt så sjukt klantig så jag glömmer min helvetes mobil i Alexandras väska.
Men, detta kan dock vara en nyttig grej för mig.
Slipper jag ligga och spela Tower bloxx till efter tolv om kvällarna och hoppas på att något bättre ska hända...
Dock kan jag tyvärr inte skicka halv-desperata sms till Pao. Men det är bara en natt.
En natt, en natt... EN natt.
Bara det att jag behöver ett alarm för att vakna och musik att lyssna på och sms.sssss.
Jaja. Idag har det varit en bra dag.
Nu ska jag sova!
Godnatt




Kommentarer

Postat av: LINN1

Publicerad 2008-09-13 11:49:31

värsta fina :)

Postat av: henrik

Publicerad 2008-09-13 14:29:33

heeej fyfan, jag blev fast i köping idag. igår lånade pierre min mobil sen tappade jag bort alla och åkte till köping... och nu fåpr jag inte tag på pierre så jag kan inte kontakta dig på något vänster, du finns inte ens på eniro :/ har fan panik här, så rutten stil men kommer fan inte på vad jag ska göra förtillfället..... detta var enda sättet just nu, puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela