IDA

It's my soul honey that's up at eighty

My moon my man

Publicerad 2008-09-26 16:02:22 i Ida,

God eftermiddag!
Egentligen orkar jag inte skriva något extra ordinärt kul idag, men jag tänkte lämna ett litet fotavtryck i min blogg hihihi. Skämta.

Emma ska spela handboll imorgon!!!! Jag ska kolla!!!
Igår var det jättetrevligt, tack tjejer!
Får se vad som händer ikväll.

Har fan tänkt på en grej jag hatar. Människor som inte är ödmjuka. Det är helt ärligt bland det värsta jag vet! Självklart ska man ha självförtroende och självkänsla och allt det där, men det ska inte gå över gränsen. Det är då mina ögon svartnar och jag vill skrika "du är ful!!!" till personen som skryter. Sen långsamt banka in lite ödmjukhet i huvudet på människan och sedan se om den förstått.

Nog om det, nu ska jag....Städa! (:(:(:(:(:(:(:(:(:


<3

Haha. Min pappas brorsa har nyss fått barn och skickade ett mms med en bild till pappa där det stod "här är vårt barn"
Då svarade pappa:

"
     Han var lik mig! "

Och dom har inte svarat än..

Mihihi. Hejdå

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2008-09-26 18:17:50

Kärlek till Mange!

Postat av: sofia

Publicerad 2008-09-27 00:57:51

haha fan vad kul!!!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-09-27 18:21:56

hahahahahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela