IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Jahaja.

Publicerad 2008-09-09 21:21:34 i Ida,

Har nyss läst igenom lite blogginlägg jag själv skrivit.
Och alla jävla smileysar, how come? Är det ett sätt att inte veta hur man ska uttrycka sig på? Eller är det av för att man är osäker på hur texten ser ut? Eller brist på något att skriva? Eller......
Jag vet inte. Men det var fult. Jag ska sluta. Ska bara göra en liten liten när jag verkligen känner behov av det. Är lite smileysberoende tror jag. Vet inte.

Iallfall. Jag har ledigt imorgon!!!! Mmmmmmmmmmmm. =) (den behövdes för att visa mitt välbehag.)

Sen tänkte jag på en grej. När man gick i ungefär trean, och man skulle rösta och räcka upp handen. Varför kollade man jämt på de andra och gjorde som dem? Eller, jag gjorde nog det iallfall. Kanske för att jag var lite töntig och ville vara som dom andra?
Sen så började fröknarna säga att vi skulle blunda och räcka upp handen istället. Men då, då smygtittade man! Shit vad osäkert egentligen. Och det var många som gjorde det. Stackars alla små barn som vill vara som dom populära i klassen och gör som dem och inte som dom själva vill. Det är lite synd.

Jaaaja. Nu ska jag titta på Om en pojke!

ajöss

Kommentarer

Postat av: Henrik

Publicerad 2008-09-11 21:30:23

hihi heeej hjärtat

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela