IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Det var aldrig ditt fel

Publicerad 2008-09-02 22:32:42 i Ida,

"Och det här är vad magen säger om dig
Du gillar mig för mycket det måste vara något fel på dig
Det här är vad hjärnan har sagt om mig
Jag måste vara galen, jag har aldrig känt så mycket
som när jag är med dig, jag har aldrig känt
så mycket som jag gör när jag är med dig
Jag har aldrig känt så mycket
när jag är med dig"

Ååååooh det är så fint så jag vill le hela tiden! =)

Jag och Louise har varit på pilates och sedan så har vi bastat. Mihi.

Allt är inte alltid som det har varit, det kanske inte kommer vara så i fortsättningen heller, vem vet.
Men på något sätt känns det bra ändå. Det som händer händer, om det inte skulle hända så skulle det inte, förstår ni?
Jag menar att så länge något händer som man inte kan göra någonting åt, så ska det nog helt enkelt vara så. Annars så borde det inte bli som det blir.
Fast det är ju iofs inte riktigt sant, när jag tänker efter. Om någon blir sjuk och det inte går att göra något åt så känns det ju inte direkt kul att säga att det faktiskt är menat att någon ska bli sjuk.
Men jag syftar mer på..
Relationer hit och dit, känslor av många slag osv.


Funderar på att färga håret rödblont. Fint? Fult?
Ja ni =)


Känns som om det var oändligt längesen vi låg och tittade på stjärnorna i snön,-.
Och sprang när vi kastade sten på ett fönster.

kärlek!



Tjejer!!! Tjejfest snart, jag saknar det!!!!!
snarast!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-03 11:41:31

rödblont låter as sexig!! ;) snart fyller jag hehe då blir det party!!

Postat av: sofia

Publicerad 2008-09-03 11:42:06

det var jag ovan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela