IDA

It's my soul honey that's up at eighty

cause your thoughts and words won't last forever more

Publicerad 2008-09-15 17:35:20 i Ida,

Fan jag blir så jävla irriterad på människor som inte fattar att dom gör sina nära ledsna. Om man på ett eller annat sätt tycker om någon, hur kan man då göra något medveten ont mot den personen? Skitsamma vad det handlar om, jag tycker bara det är så onödigt. Man vet alltid vad man borde och inte borde göra, varför gör vissa det då ändå? Varför kan man inte bara inse att någon kommer må oändligt mycket sämre än vad man själv mår bättre utav en handling man väljer att göra?
Självklart finns det val man måste göra även om någon blir ledsen, men det skadar inte att vara ärlig på vägen.
Samma sak med skitsnack och dylikt om ens så kallade vänner, varför egentligen? Man är vänner eller inte, det räcker väl så? Klart att det kan ha hänt saker, men oftast så är det bara oprovocerade grejer man stör sig på. Alla har brister.

Nu låter jag som ett helgon.... Det är jag ju inte heller direkt. Men jag försöker. Det finns viktigare saker att prata om än om andra.

Nepp, nu blir det träning med Louise =)
Tack för helgen tjejer!
ajöss

Kommentarer

Postat av: Henrik

Publicerad 2008-09-15 19:27:44

Braaaaaaa sagt!

Postat av: alexandra

Publicerad 2008-09-16 12:44:36

tack själv älskling! ses i veckan för jag saknar dig!

Postat av: Paulina

Publicerad 2008-09-16 20:50:52

hihihi ja ser avlång ut. loveisar

Postat av: Rasmus

Publicerad 2008-09-19 09:44:06

Jag gillar det du skriver, fungerar det i praktiken?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela