IDA

It's my soul honey that's up at eighty

but then again no

Publicerad 2008-09-04 10:21:21 i Ida,

Åoh.
Alla borde egentligen få ha en fin morgon varje dag. Idag så är det sol och jag har druckit kaffe ute och lyssnat på bruce springsteen och läst tidningen. Och mornarna är ju på något sätt orörda, och då utan några problem eller funderingar överhuvudtaget. Iallfall inte fler än dem man redan har. Så alla borde få en egen sån tycker jag, för det är fint. :)

Sen så måste jag säga Grattis till min Vp vän Emma, som får börja spela handboll igen!!!!!!
Tänk på det som betyder mest för er och som får er glada och längtansfulla och som ni känner att ni alltid behöver.
Och sen så har ni fått vara utan det i tio månader för att sedan få det igen.
Det är ungefär Emmas känsla ggr 10 =)
Jag är så himla glad för din skull och på din första match så ska jag göra shh boom fastän jag inte spelar.!!!! <3



ha en bra daaaag

Kommentarer

Postat av: Henrik

Publicerad 2008-09-04 17:27:10

Haha tjena!

Postat av: Siri

Publicerad 2008-09-04 18:02:22

"druckit kaffe ute och lyssnat på bruce springsteen och läst tidningen." ida du är så vuxen =D det lät fett mysigt!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2008-09-07 00:44:30

höhöhöhöhöhö

Postat av: emma

Publicerad 2008-09-07 13:02:31

vad fint skrivet ida:) det är till och med ett år ju. snart så spelar jag liksom match!!!!! då måste du va där som du skrev! det jag egentligen bara ville säga är, visst är det där den finaste bilden som finns?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela