IDA

It's my soul honey that's up at eighty

All these things that I've done

Publicerad 2008-09-22 21:35:39 i Ida,

Är på lite lurigt humör ikväll.
Har småpanik över min diskussion imorgon, men det löser sig. Som jag sa till min pappa så har jag ett citat som är som en liten ledande blinkande stjärna framför min ögon när allt ser mörkt ut, och det är att ALLT LÖSER SIG!
Oftast så gör det faktiskt det. Så länge man har sig själv, några som tycker om en, mat och lite hopp så brukar det ordna sig. Iallafall för mig, jag vet inte hur det är för er?

Idag så har det varit en ganska soft dag faktiskt. Imorgon så tror jag bestämt att det är en rätt soft dag det med. Mmm, gillar hur ordet soft "fjuar" mot läppen. Soffffffft.
Jaja. Imorgon skulle vi egentligen ha spexfoto. Men det blev tydligen inställt sa någon eldig själ till mig. Jag har tänkt på det här med roller i skolan. Vad jobbigt det måste vara att ta på sig "eldsjäls-rollen". Att alltid vara den som ska hålla i indragning av pengar till klassresor, bussresor hit o dit, information till alla i klassen om som nämnt klassfoton, att vi har inställd lektion imorgon.....Osv.
Jag själv har tagit på mig rollen som blyg blond oskyldig snäll tjej.
Egentligen är det inte riktigt så, men jag får väl försöka leva upp till det det här sista året också. Ett år till kan jag nog klara, sålänge jag inte behöver le och prata med len röst här hemma med. Då skulle det helt enkelt bli för mycket. Tack och lov så har jag inte behövt det än. Inte för att jag är den ondaste heller, det klarar Linnéa och på senaste tiden Karin(bara i ett visst onyktert tillstånd) av själva. Tack för det, jag tycker inte om att vara dum. Men inte för snäll heller.

Jaja, pladder pladder, nu måste jag börja ta ställning i OS frågan. Den är riktigt het, synd att jag egentligen inte sätter mig in mer i det här än vad jag gör, för det är faktiskt ganska intressant. Om man inte är trött och tycker att det är roligare att blogga som den superbloggare jag är och lyssna på the Killers.

Påtal om The Killers, lyssna mer för dom är ruuuuuuskigt bra.

Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela