IDA

It's my soul honey that's up at eighty

a message

Publicerad 2008-09-30 10:45:04 i Ida,

Ja så var det det där med motivation igen..

Sen så borde människor ta och sköta sina egna liv först, eller inte bara först, utan alltid. Det blir bäst så. Om man klagar på andras kanske man inte tycker om sitt eget? Men vad vet jag.

Idag har jag stor lust att lyssna non stop på When I was a kid med Tiger Lou och inte prata med någon, bara lyssna.. För hur ofta får man egentligen ut något av att prata med vissa människor? Inte så ofta alls egentligen.
Bara med dem jag tycker om. Och dem vill jag inte tappa bort. Så tappa inte bort mig..
Näe.

"sometimes you get in the mood to capture something that's been lost, or something you never
you never really had"


Ha en bra dag



Those who walk across the borders and never get back,
With their heads in the clouds and their essentials in a backpack.
They will fall, they will rise,
they will stand up again and they'll tell themselves: "This is experience".

Kommentarer

Postat av: Henrik

Publicerad 2008-09-30 18:09:13

"Sen så borde människor kanske ta och sköta sina egna liv först, eller inte bara först, utan alltid. Det blir bäst så tror jag. Om man klagar på andras kanske man inte tycker om sitt eget. Men vad vet jag."





"kanske, borde, tror, kanske, men vad vet jag" Försöker du försiktigt få fram ett meddelande till någon eller är du osäker på vad du tycker? Puss hjärtat. =)

Postat av: petra ek

Publicerad 2008-10-01 19:31:58

jag lyssanr precis på den låten nu..

och tänker på dig i skogen :) haha fy. jag saknar dig och hanna och lina och emma.. känner mig isolerad! puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela