IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Söndag

Publicerad 2008-10-12 20:56:45 i Ida,

Ironiskt nog sitter jag och söndagsdeppar lite. Det här brukar ju aldrig hända annars, så jag vet inte riktigt alls vart det kom ifrån. Dök upp när jag började lyssna på Damien Rice och sen fortsatte det i kapp med hans ljuva röst.
Men på något sätt så tycker jag ju faktiskt om att gräva ner mig lite extra i ibland och tycka förfärligt synd om mig själv, så varför inte. Något roligare kan jag ändå inte komma på att göra just nu.

Igår så var det roligt. Fast. Ja men det var kul. Jag har alltid kul med Pao, för antingen så är det hon eller jag eller båda, och det är kul. Det där förstod ni ingenting av, men det behövs inte heller. Vi hade det i allafall jättemysigt innan vi åkte in till Strängnäs, och vi hade jättekul, eller iallfall jag, på Ugglans. Jag menar, vad mer kan man begära än en rödlätt, skäggig 28+åring som tog studenten för elva år sedan? Dessutom skvätte Pao mos i hans skägg, och det var om möjligt ännu roligare att påpeka än det med att han tog studenten för elva år sedan och stod i kön på Ugglans. Och hackade på mit gymnasium. Jojo du står fortfarande här i kön elva år senare lille vän.. Hade jag lust att säga men jag skrattade istället.

Nu vet jag inte riktigt vad jag babblar om, eller skriver, men jag är trött iallfall.
Och skulle helst kanske vilja sova och kramas.

Och vad har hänt med oss?
Om det ens heter oss. Längre.

I wouldn't want you to want to be wanted by me
I wouldn't want you to worry you'd be drowned within my sea
I only wanted to be wonderful and wonderful is true
In truth I only really wanted to be wanted by you

Godkväll

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-10-13 17:41:35

Jag tror att det var ganska många som var det, inte alltför många som såg så pigga ut.. Ja jag hade jättekul, kul o träffa på alla igen, nästa gång blir väl juldagen, men denna gång slipper jag upp o börja jobba 08.00 i en kassa på Willys i snäs :P Det var fasiken värre än gårdagens bussresa! Vad vill du göra efter studenten då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela