IDA

It's my soul honey that's up at eighty

No it's not me.. That I'm living for

Publicerad 2008-10-21 20:15:37 i Ida,

Sitter och lyssnar lite på vem tänder stjärnorna, och kom att tänka lite på när jag och mamma var på konsert i somras vid Gripsholm. Det ösregnade men var fint.

Jag & Pao funderade i helgen på om vi skulle skriva en "människokännarbok", om människor vi känner. Eller, det var väl mest min idé, medan Pao berättade om vilken bra människokännare hon är. Skulle vara en svårslagen kombination tror jag bestämt. Så akta er, vi granskar er mer än ni tror! Hihihi...

Förövrigt så står höstlov på glänt, vilket känns otroligt befriande!!!! Ska sova mest tror jag. Mmmmm. Det ska bli skönt.

Idag har jag träffat Madelene, vi drack kaffe och pratade om framtiden. Det var soft.

Äh, har inget vettigt alls att skriva. Haha.
Godkväll

Kommentarer

Postat av: Rasmus

Publicerad 2008-10-22 17:39:59

Pao som människokännare?



Det här kan ju inte annat än sluta illa..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela