IDA

It's my soul honey that's up at eighty

MUUUUUSICA

Publicerad 2008-10-06 10:37:04 i Ida,

The Killers - Human
Amy Macdonald - This is the life
Death cab for cutie - Your new twin sized bed
Tiger lou - Last night they had to carry me home
Kings of Leon - Sex on fire
Albert Hammond Jr. - In my room
Coldplay - Life is for living


MMmmmmMmmMMMmm......

Sitter och väntar på Petra Ek så att vi kan vandra till matsalen och avnjuta lite Briani.
Frågan är ju bara vad det är. Det är därför jag är så ivrig över att gå dit nämligen. =)

På återseende

Kommentarer

Postat av: petra ek

Publicerad 2008-10-07 19:11:37

blev en aning besviken på brianin måste jag säga... hmm . haha

Postat av: Rasmus

Publicerad 2008-10-08 10:21:43

FÖR ATT JAG ÄR VÄRLDSBÄST OCH HATAR SPRIT, FINNS ÄVEN ETT BÄTTRE SVAR I MIN BLOGG! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela