IDA

It's my soul honey that's up at eighty

For your own good

Publicerad 2008-10-26 19:05:08 i Ida,

Hellow.
Söndag, utan ångest! Kan det bli bättre? Näe. Ingen skola imorgon, inget sju tåg, ingen aslång samhällslektion.. Wihooho.

Helgen har bjudit på mycket skojiga saker, men också tankar om att endel grejer inte är roliga och att man borde börja inse det. Mycket kärlek ska iallfall ges till Alexandra, Pao, Karin, Linnéa, Hanna, My, Petra, Fia, Anna och Amanda som alla har gjort båda dagarna roligare än om jag skulle varit helt själv . Så tack =)

Snart kommer Pao hit och vi ska ta det lugnt. Men hon är just nu och köper sallad för hon "var så sugen på sallad". Shit, när hände det senast? Hälsofreaket nr.1!!!!

Ajössss

Kommentarer

Postat av: Henrik

Publicerad 2008-10-27 08:06:58

Vad svarade du på mitt sms? Jag ser typ bara 25% av min display.. Home from woooork uuuuuuuuusch =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela