IDA

It's my soul honey that's up at eighty

You wanna a piece of me

Publicerad 2008-11-26 21:10:52 i Ida,

Godkväll!!
Sitter här och lyssnar lite på Britney. Cool kvinna måste jag faktiskt säga. Trots allt som vart sååå svårt för henne osv så lyckas hon ändå göra asbra partylåtar. Det är nice. Det hela kanske är ett litet mediatrick? Fattar ni vad hon tjänar på alla intervjuer om hennes alkoholskandaler och olyckor relaterade till hennes barn? Sen några låtar per år på det så är hon nog nöjd så det räcker livet ut. Kanske. Shit, nu låter det som om jag vill vara Britney Spears. Det vill jag inte. Trivs bra här hemma i Mariefred utan rampljus och pressens telefonsamtal.

I och för sig, så har pressen ringt till mig också. Det lät ungefär såhär;

"Hej Ida, hur är det med dig?"
"Jo tack." (kort svar som inte inbjuder till en till fråga.)
"Jag har hört att du ska sluta i Göksten, stämmer det?"
"Jag vill helst inte prata om det här. (Världsvant, coolt svar, och VERKLIGEN INTE trevligt och inbjudande.)
"Nehej okej. Är det lika soligt i Mariefred som i Eskilstuna?
"Jodå det är det hihihi." (Jag gillar ju trots allt sol...)
"Jaa vad underbart det är med vår eller hur? Men Ida hur kommer det sig att du slutar då? Har det med laget att göra?"
"Jaaaaa! Nejnej verkligen inte! Det är inte alls det! Jag har bara tröttnat och.."
Sen fortsatte samtalet tills han fick reda på precis allt han ville veta, och jag var lurad och pressad på alla små detaljer som fanns.
Det var kort och gott mina 10 min i rampljuset. Ungefär.

Ajöss

Kommentarer

Postat av: evija

Publicerad 2008-11-26 23:36:31

HAHAHAHAHA... oooh! Vad gulligt ""Nehej okej. Är det lika soligt i Mariefred som i Eskilstuna?

"Jodå det är det hihihi." (Jag gillar ju trots allt sol...)"

Postat av: Rasmus

Publicerad 2008-11-27 13:41:39

Jättegulligt, verkligen. Haha.



Du vill bara skryta med landslags tröjjan! Batman.

Postat av: petraek

Publicerad 2008-11-28 10:33:57

ida hagstein med landslagströjan... det ska jag minnas :)

Postat av: Rasmus

Publicerad 2008-11-28 10:51:27

Var hon verkligen så dålig Petra? :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-29 19:31:24

åhhh vad jag saknar dig

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-29 19:33:01

Det var kul att träffas igår. Hoppas det blir fler gånger :) Du är sötast

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela